رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

قالیباف: مردم با صندوق رای قهر نمی‌کنند| آموزش و پرورش با یکسری تغییرات همراه خواهد بود + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۴۵۷
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
  • ۴
قالیباف: مردم با صندوق رای قهر نمی‌کنند| آموزش و پرورش با یکسری تغییرات همراه خواهد بود + فیلم
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق رای جایی نیست که مردم از آن قهر کنند بلکه جایی است که مردم باید با حضور پای آن، حرف خود را بگویند و نماینده‌شان را انتخاب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز محمدباقر قالیباف امروز، ۳۱ شهریور، در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان ماه مهر فضای کشور به سمت انتخابات پیش خواهد رفت.

وی تاکید کرد: باید توجه کرد که صندوق رای جایی نیست که مردم از آن قهر کنند بلکه جایی است که مردم باید با حضور پای آن، حرف خود را بگویند و نماینده‌شان را انتخاب کنند.

قالیباف خاطرنشان کرد: نمایندگانی هم که انتخاب می‌شوند، باید ذی‌نفع نهایی را مردم بدانند. اگر چنین دیدگاهی بر رفتار نمایندگان حاکم باشد و اینگونه رفتار کنیم، قطعا مشارکت بیشتر خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه مجلس نسبت به آموزش و پرورش دغدغه‌مند است، تصریح کرد: چرا باید طی ۲ دهه گذشته هشت وزیر آموزش پرورش داشته باشیم؟ این موضوع حاکی از این است که در حوزه آموزش و پرورش به خوبی عمل نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ۲ رکن دارد که یکی معلم و دیگری مدرسه است. از همین رو لازم است همه ساختار آموزش و پرورش بر همین ۲ رکن متمرکز باشد.

قالیباف عنوان کرد: سایر بخش‌های آموزش و پرورش خدمتگذار این ۲ رکن هستند. بنا بر همین دیدگاه در برنامه هفتم توسعه به صورت جدی به این موضوعات پرداخته‌ایم و از همین رو آموزش و پرورش با تغییراتی همراه خواهد شد. در برنامه هفتم تربیت را بر آموزش اولویت داده‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع زیارت برای مجلس و دولت نیز گفت: برای موضوع زیارت ردیف اعتباری در نظر گرفته شده، اما برخی تصمیمات در این بخش با موفقیت همراه نبوده است.

وی با اشاره به بازدیدش از مجتمع حضرت مهدی (عج) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع حضرت مهدی (عج) مجموعه‌ای است که در زمان کم و با کمک مردم راه‌اندازی شده است. ساخت چنین مجموعه‌ای برای ما مدیران دولتی درس دارد. اینکه در شرایط سخت اقتصادی کنونی مردم برای ساخت چنین مجتمعی ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، آموزنده است. این نشان می‌دهد که مردم پای کار هستند اگر مسئولان برای ایشان فرصت لازم را فراهم کنند.

قالیباف ادامه داد: باید توجه کرد که مناطق محروم شهر‌ها مردمی دارد که در همه حال پای نظام و انقلاب هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت مجتمع حضرت مهدی (عج) یک کار نو و جامع است، گفت: اینجا تربیت بر آموزش رجحان دارد. من چه به عنوان نماینده مجلس و چه به عنوان یک شخص حقیقی نسبت به چنین مجموعه‌هایی احساس مسئولیت می‌کنم. کمک بزرگ ما دولتی‌ها این است که چوب لای چرخ چنین فعالیت‌هایی نکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
مارای می دهیم درماه مبارک رمضان خانواده تان بروند ترکیه برای خرید سیسمونی و...
معلم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
نه نظر مردم برای شما مهم است و نه اجازه می دهید نمایندگان واقعی مردم ‌در انتخابات شرکت کنند و ‌در مورد آموزش و پرورش ‌۴۳‌ساله که شعار می‌دهید. قانونی که خود تان تصويب کردید(افزایش فوق العاده ویژه تا ۵۰‌درصد)‌را اجرا نمي کنید.‌عوام فریبی دیگرخریدار ندارد آقای قالیباف......‌
ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
نه مگه‌می شه کسی قهر بکنه ، چون نماينده ها خیلی فعال و‌ کار بلدند!!¡!!!!¡!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
بزک نمیر بهار مییاد....................
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->